10/30/2013

Japon yazar Miyabe Miyuki'nin çok satan romanı All She Was Worth'den uyarlama son derece başarılı bir film! Yazarken utanmıyorum, filmin son dakikalarında, sızlamasına dayanamadığım burun direğimin isteğine boyun eğerek ağladım. İzlerken gerilim dozunun düşmediği, merakla bir sonraki sahneyi beklediğiniz, üzerine bir tutam dramla harikalar yaratan şahane bir yapım. Duygusallıktan kaçırdığım sahneler olabilir kaygısıyla tekrar izlemeyi kafama koydum bu filmi. 
Konu kısaca şöyle: Veteriner Jan Mun-ho ve nişanlısı Kang Seon-yeong, bir ay sonra evleneceklerdir ve Jan Mun-ho'nun ailesiyle tanışmak üzere yola çıkarlar. Yolda mola verdikleri sırada, Jan kahve almak için araçtan iner, döndüğündeyse nişanlısını arabada bulamaz. Saatlerce arar, polise gider ama nişanlısı sırra kadem basmıştır. Bu yok oluşun ardındaki gizemi aralamaya çalışan Jan, aslında nişanlısı hakkında bildiği hiç bir şeyin doğru olmadığını öğrenir ve hayatı alt üst olur. 
Özellikle içerdiği duygusallıktan ötürü son sahnesi mükemmeldi! Mutlaka izlemenizi tavsiye ediyorum. İşte linkler;


IMDB Sıralaması

En Popi-ler

Ben Size Donerim

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © RUHANI GERILIM -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -